HZ05 - Zakup i dostawa elektrycznej rozdzielnicy niskiego napięcia

Numer postępowania WS1942408048

Opis postępowania

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elektrycznej rozdzielnicy niskiego napięcia wraz z wymaganą dokumentacją określoną w projekcie umowy nr 2024/04/00754 w Załączniku nr 1.
  2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w szczególności o dokumentację techniczną (schemat rozdzielnicy) do postępowania oraz obowiązującymi przepisami prawnymi, a także aktualnymi Polskimi Normami zatwierdzonymi przez Polski Komitet Normalizacyjny.

Dokumentacja niezbędna do realizacji zadania, o której mowa w pkt. 2 powyżej, dostępna będzie do pobrania w systemie zakupowym po uprzednim załączeniu do systemu  i zaakceptowaniu przez Kupca Oświadczenia o zachowaniu poufności (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). Dopuszcza się przesłanie oświadczenia, o którym mowa powyżej na adres e-mail kupca: anna.snopek@pebeka.com.pl.

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w Ogólnych Warunkach Zamówienia, stanowiących integralną część SIWZ,

2. Pozostałe zgodnie z SIWZ i Projektem Umowy.


Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Dostawy

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

NIE

Składanie ofert wariantowych

NIE

Informacje o wadium

Brak wadium

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

System Zakupowy Zamawiajacego (SAP Ariba)
Zarejestrowani Dostawcy/Wykonawcy mogą przystąpić do przetargu wysyłając wiadomość email na adres osoby prowadzącej postępowanie z prośbą o dodanie do postępowania. Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
Temat: Postępowanie nr ….
Twój numer dostawcy w Ariba Network (przykładowy numer: AN11111111111),
Nazwa postępowania, w którym chcesz wziąć udział,
Numer zdarzenia elektronicznego dla postępowania (podany w szczegółach ogłoszenia).
Dostawcy/Wykonawcy, którzy jeszcze nie zarejestrowali się na nowej Platformie Zakupowej powinni postępować zgodnie z instrukcją zawartą w Rejestracja w bazie Wykonawców / PeBeKa S.A.

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

do dnia 26.04.2024 r. godz. 14:00.

Miejsce realizacji zamówienia

Baza Magazynowo - Sprzętowa w Polkowicach ul. Mickiewicza 2c, 59-101 Polkowice

Termin wykonania zamówienia

Do 8 tygodni od wysłania jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy na adres e-mail Wykonawcy.

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

TAK

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.pebeka.pl

Data wystawienia ogłoszenia

17-04-2024